TEMPAHAN BAJU RAYA 2011 MASIH DIBUKA DAN DITERIMA..CEPAT TEMPAH SEBELUM KUOTA PENUH!!!

UNIVERSITI

Posted by My on Friday, June 17, 2011

KUALA LUMPUR 15 Jun - Majlis Profesor Negara (MPN) akan menganjurkan Kongres Profesor Negara yang akan melibatkan lebih 1,000 profesor tempatan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini pada 6 dan 7 Julai ini.
TEMERLOH 14 Jun - Golongan mahasiswa perlu bergiat cergas dalam aktiviti kokurikulum bagi meningkatkan lagi pemikiran kritis, kecekapan menyelesaikan masalah dan komunikasi.
JOHOR BAHRU 14 Jun- Permintaan tinggi terhadap kerjaya arkitek dan tawaran yang baik menyebabkan ramai lulusan jurusan berkenaan tidak melepaskan peluang bekerja di luar negara.

PKB berjaya saingi IPT lain

KOTA BHARU 14 Jun – Politeknik Kota Bharu (PKB) berjaya bersaing dengan institusi pengajian tinggi (IPT) lain apabila mendapat tempat ketiga Anugerah Inovasi Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) pada Hari Inovasi KPT 2010 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) baru-baru ini.

PULAU PINANG 14 Jun - Penyelidik Universiti Sains Malaysia (USM) berjaya menghasilkan berus gigi dengan reka bentuk unik yang berupaya melatih pengguna memberus gigi dengan cara betul selain membantu mengekang perebakan karang gigi.

0 comments:

Post a Comment

Kongsi Entri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...